glasskalas




nyss kommit hem från glasskalas hemma hos karre. fast vi gjorde klart en ekonomi-uppgift tills imorgon också. kul vare men nu efter 2l glass känner jag mig ganska mätt. har även fått reda på vilka jag ska ha på fotbollsskolan nu. men skriver inget eftersom att jag vet att några nyfikna f98or läser min blogg, haha!

sen tänkte jag att ni kanske ville veta att det blev 2-2 igår på matchen! för att vara första på 2år så gick det helt okej och jag fick spela både back & forward. och med undantag att jag kan ha glömt nått så har jag 10st knott-bätt på bena! nu ska jag jump in i the dusch sen kolla på film eller någonting sånt!

Kommentarer
Postat av: ellen

Vad fin du är ! :)

2011-06-09 @ 12:50:19
URL: http://ellenengman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0